keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Piristystä sukkahousuilla

Sukkahousut, nuo ihanat asun piristäjät ja niin helvetilliset pukea... Konservatiivisempaan tyyliin nää ihanuudet ei käy mitenkään, mutta itse tykkään pukeutua esim. mustaan hameeseen, kauluspaitaan, siisteihin avokkaisiin ja sitten joihinkin tämänkaltaisiin ihanuuksiin.



Juu, mulla on ihan selkeästi vahva viha-rakkaussuhde sukkahousuihin. Mulla oli aikomuksena linkata tänne vino pino ihania sukkahousuja, mutta ihan se ei nyt onnistu. Joudun osan suosikkisukkispaikoistani vain kehumaan. Eli vakiopaikka mulle ostaa sukkahousuja on Lindex. Yleensä niillä on kivoja pirtsakoita värejä ja kuvioita. Olen ostanut monia ihan huikeita sukkiksia Lindexiltä, valitettavasti monet jo parhaat päivänsä nähneet. Hintaluokka on mun mielestä hyvin kohtuullinen; jotain välillä 6 € -15 €. Valitettavasti sellaiset paksummat puuvillasukkikset on olleet huonoja, ne vaan yksinkertaisesti putoaa päältä (oh, dear, kuinka tuskallinen voikaan työpäivä olla), mutta lycrasukkikset on ihan mahtavia. Kestäviä, värikkäitä, ihania. Kuvat tämän hetken valikoimista jää nyt uupumaan, koska jostain syystä nettikaupan sivuilla ei ole kuin murto-osa liikkeiden valikoimista.



Seuraavaksi olin tulossa kehumaan Voguen sukkahousuja. Ja toki kehun niitä edelleen ja olisin usuttanut kaikki Nanson nettikauppaan ostelemaan niitä ihanuuksia. Paitsi että kun aloin etsiä kuvia, mulle selvisi, että sukkiksia ei enää nettikaupoissa myydä. Joka tapauksessa suosittelen. Ainakin Sokoksilta ja Nanson myymälöistä niitä löytyy. Ihanissa väreissä kestäviä, kohtuuhintaisia ja ennen kaikkea valumattomia sukkahousuja.



Sockdrawer on myös kauppa, josta olen ostanut ihanuuksia. Heillä on myymälä Flamingossa, mutta myös nettikauppa löytyy. Hyvin on xl-koon reiteni ja takalistoni mahtuneet myös l/xl-koon sukkahousuihin. Näissä vaan on sitä jotain.

http://bestsockdrawer.com/index.php?go=file&data_field=pic3&db=product&id=7564

Nää ihanuudet mulla onkin:


http://bestsockdrawer.com/index.php?go=file&data_field=pic3&db=product&id=6406

No joo. Tätä postausta tehdessäni löysin aivan ihania juttuja. Valitettavasti monia niistä vaan ei ole tarjolla xl-koossa, mutta kaikenlaista löytyi silti. En ole koskaan tutustunut nettikauppaan nimeltä Pinkmonkey, mutta voi olla, että mun on lähiaikoina pakko. Pienemmille ihmisille siellä on tarjolla ihan vaikka ja mitä, mutta isommassakin koossa kaikkia ihanuuksia. Katsokaa vaikka:

Pamela Mann Varrick White Sukkahousut XL

Mona Marmo 60 Den Mikrokuitusukkahousut

Pienemmässä koossa siellä sitten onkin jo vaikka ja mitä:




Pamela Mann Warhol Sukkahousut



Pamela Mann Farfalla Butterfly Sukkahousut


Sitten löytyi vielä toinen uusi tuttavuus, eli Boutique LouLou . Myös siellä oli monenmoisia ihanuuksia, enempi tietty taas pienemmässä koossa. Mutta mutta... XL-kokoisina muun muassa tällaisia:



Etenkin noi ylemmät on huikeat. Sitten kokomerkinnällä "yksi koko" löytyi taas vaikka mitä. Jos jollain on kokemuksia näistä niin mielellään kuulisin. Mahtuuko paksummatkin jalat ja isompi ahteri? Mikään nimittäin ei ole niin epämukavaa kuin liian pienet sukkikset... Tällaisia mahtavuuksia olisi tarjolla:



Ja nämä nyt löytyi naamiaisosastolta, mutta mä kyllä pukisin toimistoonkin:


Tällaisia. Saattaa olla, että seuraavan tilipäivän tullen joudun ostella vähän sukkiksia. Mielellään otan vastaan vinkkejä ja kokemuksia. Nää kaksi viimeistä nettikauppaa, joihin tässä postauksessa linkkasin, on mulle vieraita. Kertokaa muillekin näiden ja/tai muiden kauppojen ja merkkien kokemuksia ja vinkkejä!

2 kommenttia:

  1. Tuo pinkmonkeyn valikoima on kyllä mahtava. Löytyy jopa miesten sukkahousuja, jos vaan löytyisi vielä miehiä, jotka noita kehtaisi käyttää.

    VastaaPoista
  2. Oho, enpä huomannut miesten sukkiksia! Onko sulla noista kokemusta, siis naisten sukkisista. Mietin vaan tuota kokoasiaa, että noinkohan nuo yhdenkoon sukkikset mulle mahtuisi.

    VastaaPoista