sunnuntai 15. marraskuuta 2015

Nansoa ja palloja

Pari vuotta sitten löysin Nanson. Lähikylästä löytyy Nanson outlet, josta tuli ensivierailun jälkeen mun lempparikauppa. Häh, ei pelkkiä hassukuosisia yöpaitoja? Ei, kun hyvin asiallisia hameita, mekkoja, paitoja, kaikkea! Kuitenkin myös sitä mun kaipaamaa väriä. Tykkään.

Kuva on tyylikästäkin tyylikkäämpi hissiselfie. Hame on taas hieman siinä ja siinä, onko liian lyhyt, mutta menkööt. Hame on Nansoa, pallollinen paita Finnwearia. Päälle laitoin kauluspaidan jakun tilalle. Kuvasta tuo ei niin hyvin näy, mutta paita on tyköistuva. Välillä pidän tuota paitaa auki, välillä rintojen alta yksi nappi kiinni tai sitten ihan paitana kokonaan kiinni. Siistimpi kuin mun rönttöiset neuletakit, mutta rennompi kuin jakku. Tosiasiassa helma tulee yhtä pitkälle kuin pallopaidan helma.

Olen tässä nyt muutamana päivänä koittanut ottaa asukuvia, joissa mulla on leveähelmainen hame. En vaan enää oikein tykkää. Aiemmin ajattelin, että pyllyn pitää olla nätti ja linjakas ja ilman näitä "ratsastushousuläskejä", jotta kynähame toimii. Nyt alan kallistua siihen suuntaan, että ehkä se kapea hame kuitenkin on parempi. Tuossa kivana yksityiskohtana vielä rypytys toisella puolella. 

2 kommenttia:

  1. Kivasti tuo pallokuosi keventää tuota muuten ehkä tummaa värimaailmaa. Hameen malli näyttää jännältä!

    VastaaPoista
  2. Toi hameen malli on täydellinen ja jos se olisi viisi senttiä pidempi, se olisi varmaan ainoa hame, mitä käyttäisin. No ei ehkä ihan sentään... :-D

    VastaaPoista