sunnuntai 10. huhtikuuta 2016

Orange is the new black

Joo. Olen ihastunut oranssiin. Silleen salakavalasti hiipien tää mun ihastus on alkanut. Ostin joskus oranssin trikoo"jakun" ja siitä se sitten lähti... Nyt sitä oranssia tupsahtelee tämän tästä. Tummansinisen kanssa, mustan kanssa, punaisen kanssa, nyt viininpunaisen kanssa. Nyt en vaan löydä mistään kirkkaan oransseja sukkiksia, vaikka oon koittanut mun vakiosukkiskaupat penkoa. Mutta kas tässä. 


Paita tarttui mukaan Lindexiltä pari viikkoa sitten. Toppi alla on ikivanha, en edes muista mistä on peräisin. Täydellistä ja edullista kynähametta kaipaavat opastan H&M:lle tuon kympin trikoohameen perään. Sukkikset on vanhat, varmaan Lindexiltä joskus ostettu. Tykkään kovasti, tuo paita on nyt ollut tosi paljon käytössä. On mulla kengätkin ollut jalassa, mutta mukavampihan se on töissä olla ilman. 

2 kommenttia:

  1. Ihanat sukkahousut.
    Salla

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Lindex on ollut mun luottosukkiskauppa, mutta nyt sielläkin on ollut vaan toinen toistaan tummempia sukkiksia eikä tuollaisia kirkkaan oransseja/punaisia/pinkkejä tahdo löytyä mistään.

    VastaaPoista